ستاره تو

میدونی؟
گاهی آسمون پر از ستاره است.
ولی یه ستاره میون اون ستاره ها بزرگتر و قشنگترو درخشانتره
اون ستاره ی:"تو"ی
من اسمشو گذاشتم "تو"ا
میدونی:؟
وقتی با ستاره تو حرف میزنم....
وقتی بهش خیره میشم یا بهش چشمک میزنم
همیشه ازم یه چیزی می پرسه.
میگه:دوستم داری؟ منم میگم,دوستت دارم
ولی دیشب از من یک سوال دیگه پرسید.
گفت:تو چرا هیچ وقت از من نمی پرسی  که دوستت داری؟
منم ازش پرسیدم : تو چی؟ دوستم داری؟
میدونی چی گفت؟گفت: قلبتو بده !گفتم چه جوری؟
گفت : چشاتو ببند،یه نفس عمیق بکش و خودتو رها کن
قلبت پرداز میکنه و خودش میاد پیشم.
منم همون کاری رو کردم که ستاره گفت.
ستاره قلبمو گرفت و روش یه چیزی نوشت و بعد پسش داد.
میدونی چی نوشته بود؟
نوشته بود: دوستت دارم
نوشته ستارهء "تو" رو قلبم موند . هنوزم هست.تاآخرم می مونه
چرا؟ چون بهم گفت: حقیقت هیچ وقت نابود نمیشه
چون چیزی است که "باید"وجود داشته باشه
 
ممنون که خواندین
نظرات 6 + ارسال نظر
پگاه شنبه 19 آبان 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://6071.blogfa.com

سلام اول شدم؟
خیلی قشنگ بود دیگه سر نمیزنی چرا؟
خلاصه یه نظر سنجی گوشه وبلاگم گذاشتم خیلی برام مهمه خواهش میکنم تشریف بیارین برای نظر سنجی در وبلاگم صادقانه شرکت کنین خوشحال میشم بای

فرزاد دوشنبه 28 آبان 1386 ساعت 10:25 ب.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام جیگر! خوبی؟
عجب چیزی گذاشتی ناکس!!! خیلی قشنگ بود خوندم و خلاصه حالیییییییییی کردم!
دمت انفجار!
بای

sepideh دوشنبه 5 آذر 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

365 حسرت را، همچنان می کشم بدنبالم ......

www.deltange-naseria.blogsky.com

موفق باشی ....

فرزاد چهارشنبه 21 آذر 1386 ساعت 01:43 ق.ظ http://top2007.blogsky.com

سلام عزیزم چطوری؟
مرسی با حال بود دمت گرم
سلام برسون
بای داداشی

خوشگل مو طلایی سه‌شنبه 27 آذر 1386 ساعت 04:59 ب.ظ http://4fasleeshgh.blogfa.com

سلام سهیل جون
خوبی
چرا دیگه به من سر نمیزنی؟
منتظرتم
خوشحالم میکنی اگه بیای ونظر خوشگلتو بگی
بای



شاید آن روز که سهراب نوشت:
"تا شقایق هست زندگی باید کرد"
خبری از دل پر درد گل یاس نداشت.
باید اینطور مینوشت:
هر گلی هم باشی
چه شقایق و میخک و یاس
زندگی اجبار است.

آرمین چهارشنبه 24 بهمن 1386 ساعت 05:46 ب.ظ http://arminjan.blogfa.com

. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶
سلام یک موقعیت طلایی قبل از عید شما میتوانید به وبلاگ من بیایید
و بر روی لینکی که گذاشتم کلیک کنید و ثبت نام کنید تا هر گوشی موبایلی که میخواهید را برنده شوید تا در اسرع وقت درب منزل شما تحویل داده شود...
پس وقت را از دست ندهید و بیایید و ثبت نام کنید...

جان من بیا تو وبلاگ من و عضو این سایت بشو.
من فقط 26 تا زیر مجموعه می خوام.
دلت میاد عضو نشی؟
در ضمن اگه مایل به تبادل لینک هستی منو لینک کن و بهم خبر بده.
موفق باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد